تمامی کاربران و نمایندگان موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط یونیمارتس میباشند و در صورت عدم رعایت این شروط و قوانین سرویس مشترک توسط شرکت قطع شده و هزینه ای برگشت داده نخواهد شد .
۱- سرویس گیرنده موظف است، از نام و نام خانوادگی حقیقی (با حروف فارسی) و مشخصات و آدرس کامل و دقیق در هنگام ثبت نام استفاده نماید و همچنین انتقال و تفویض حقوق و تعهدات خود به شخص، یا اشخاص حقیقی و حقوقی بدون اخذ موافقت رسمی شرکت یونیمارتس سیستم مجاز نبوده و عدم اجرای تعهدات مندرج در قوانین خرید، حق تعلیق و یا لغو قرارداد را برای سرویس دهنده، محفوظ میدارد.
۲- مشترک موافقت مینماید که با به روز نمودن اطلاعات خود (درصورت لزوم) هنگام استفاده از خدمات و محصولات یونیمارتس اطلاعات صحیح در اختیار یونیمارتس قرار دهد و یونیمارتس برای برقراری هرگونه ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده نماید چنانچه اطلاعاتی که ارائه میدهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد و یا یونیمارتس شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعات شما داشته باشد یونیمارتس به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع نماید.
۳- سرویس گیرنده مسئول تمامی اطلاعات مبادله شده در IPهای تخصیص یافته و اطلاعات موجود بر سرور(های) مورد اجاره بوده و سرویسدهنده هیچگونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.
۴- مشترک متعهد میگردد که محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی که بوسیله حساب مشترک انجام میگیرد به عهده خود مشترک است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا نقض امنیت سرویس صورت بگیرد باید سریعا به یونیمارتس اطلاع داده شود.بدیهی است یونیمارتس هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک با و یا بدون اطلاع مشترک انجام شده را، نمیپذیرد.
مشترک همچنین موافقت مینماید که مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به یونیمارتس یا دیگر مشترکین که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور مشترک بوده به عهده خود مشترک میباشد. مشترک میبایست به دلایل امنیتی، اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام کاربری و کلمه عبور خود احتیاط نماید. بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی که از طریق حساب مشترک انجام میگیرد، چه بوسیله خود مشترک و چه بوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده مشترک میباشد. یونیمارتس از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب مشترک، با و یا بدون اجازه مشترک، خودداری میکند.
۶- سرویس گیرنده موظف است در انتخاب سرویس و نرم افزارها متناسب با نیاز خود اقدام نماید.
۷- مشترک موافقت مینماید که هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین جاری بین الملل انجام ندهد.
چنانچه یونیمارتس به علت استفاده غیرقانونی مشترک از خدمات و محصولات و یا به دلیل ارسال هرزنامه(spam) و یا موارد غیر اخلاقی و یا به دستور مراجع ذی صلاح اطلاعات مشترک را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد، هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشترک نخواهد بود.
یونیمارتس حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین ، مقررات و بطور کلی روال قانونی و درخواست دستگاههای قضایی و دولتی، ضروری میداند و همچنین حق ویرایش، رد، ارسال یا حذف هرگونه موارد یا اطلاعات را به صورت کلی یا جزئی به صلاحدید یونیمارتس در هر زمان برای خود محفوظ میدارد.
چنانچه خدمات یا محصولاتی توسط مشترک تهیه شده باشد یونیمارتس اجباری برای نظارت بر استفاده مشترک از خدمات و محصولات را ندارد.
یونیمارتس این حق را برای خود محفوظ میدارد که استفاده از خدمات و محصولات را بررسی نموده و به اختیار خود آنرا لغو نماید.
یونیمارتس مجاز است دسترسی مشترک به خدمات و محصولات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.
چنانچه استفاده مشترک از محصولات و خدمات ، منجر به اقدام و یا تهدید قانونی علیه یونیمارتس ، مدیر و یا یکی از مدیران، یونیمارتس مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات، به ادامه سرویس دهی به مشترک خود خاتمه دهد.
چنانچه استفاده مشترک از محصولات و خدمات حاوی هرزنامه (spam) و یا موارد غیر اخلاقی باشد یونیمارتس مجاز به لغو سرویس مشترک خواهد بود. اعمال غیراخلاقی عبارتند از اعمالی که جهت افترا زدن، آسیب زدن، سوء استفاده، تهدید، بدگویی و آزار اشخاص ثالث طراحی شده اند، اعمالی که مغایر با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و بین الملل میباشند، اعمالی که جهت تشویق دیگران به رفتارهای غیرقانونی از قبیل و نه محدود به جنایت، استفاده غیراخلاقی از تصاویر کودکان و … طراحی شده اند. اعمالی که حریم شخص ثالث و یا یک نژاد یا ادیان و مقدسات را مورد تعارض قرار میدهند.
فعالیتهایی که جهت جعل هویت شخص ثالث، وارد شدن به رایانه و یا شبکه دیگران به طور غیرمجاز (هک کردن)، انتشار ویروسهای اینترنتی و اعمال تخریب دیگران طراحی شده اند و یا فعالیتهایی که به هرصورت منجر به آزار کودکان گردد. بدیهی است اعمال غیراخلاقی تنها به موارد فوق محدود نمیگردد.
۸- بعد از عقد قرارداد و یا واریز هزینه، قرارداد قابلیت لغو ندارد مگر در مواردی که اختلالات جدی در ارائه سرویس پیش آمده باشد.
۹- یونیمارتس هیچ مسئولیتی در قبال نیمه تمام ماندن فعالیتهای کاربر نخواهد داشت و کاربر متعهد میشود پیش از خرید سرویس زمان مورد نیاز خود را به دقت محاسبه نماید و پیش از اتمام زمان سرویس فعالیتهای خود را پایان دهد.
۱۰- از دست رفتن دادهها به هر دلیلی که باشد، هیچ مسئولیتی متوجه یونیمارتس نخواهد بود.
۱۱- یونیمارتس همه تلاش خود را برای پایدار نگهداشتن خدمات و محصولات انجام میدهد با این همه مشکلات تفکیکی خاص و سایر عوامل خارج از کنترل یونیمارتس، هر از چندگاهی ممکن است منجر به وقفه در سرویسدهی یونیمارتس گردند. مشترک موافقت مینماید یونیمارتس را برای نتایج این وقفهها مسئول نداند.
۱۲- امکان استفاده از سرور جهت راهاندازی سرویسهای mining، استخراج ارز دیجیتال و موارد مشابه غیرمجاز میباشد، درصورت مشاهده این نوع استفاده، یونیمارتس مجاز به قطع سرویس میباشد.
۱۳- میزبانی سرویس هایی که با حملات ddos روبرو هستند بر روی پهنای باند اینترنت میسر نمیباشد و سرویس گیرنده موظف به استفاده از شبکه اینترانت برای سرویس خود میباشد. کلیه هزینهها و خسارات ناشی از حملات dos اعم از اقدام به حمله و یا دریافت حمله شامل هزینههای ترافیک مصرفی و هزینههای نیروی انسانی درگیر در مسئله بر عهده سرویس گیرنده میباشد. لازم به توضیح است که در صورت نیاز با تشخیص سرویس دهنده و پس از وقوع چنین حملاتی سرویس مسدود میگردد و سرویس گیرنده دیگر امکان استفاده از سرویس را دارا نخواهد بود.
۱۴-مسئولیت حفاظت از فایلها، مطالب موجود در سایت، نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ گیری از اطلاعات بر عهده کاربر میباشد و در صورتی که مشکلاتی از سوی این موارد پیش آید، هیچگونه مسئولیتی متوجه یونیمارتس نمیباشد . لازم به ذکر است هیچگونه بک آپی از سرویسها گرفته نخواهد شد وکاربر خود موظف به تهیه بک آپ میباشد و از بین رفتن اطلاعات به هر نحوی هیچگونه مسئولیتی شامل حال یونیمارتس نمیشود.
۱۵- کاربر متعهد میشود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.یونیمارتس هیچگونه مسئولیتی من باب پاسخگویی به تیکتهای تکراری ، دارای عنوان نامناسب ندارد.
۱۶- کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید، در غیر اینصورت سرویسهای وی مسدود شده و هیچ هزینه ای مسترد نمیگردد .
برای این مطلب امکان ارسال نظر وجود ندارد
تمام حقوق کپی رایت برای شرکت یونی مارتس محفوظ است 2017-2023 (نسخه : 5.8.13.1)